REKLAMACJE:

Każdemu klientowi sklepu rajstopy.pl przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
W takim przypadku prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (pobierz) oraz odesłanie go wraz z wadliwym towarem oraz dowodem zakupu przesyłką poleconą na adres sklepu:

RAJSTOPY.PL
ul. Biedronki 10, Mory 
05-850 Ożarów Mazowiecki

Reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.

UWAGA! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!

ZWROTY:

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Warunki zwrotu:

-powiadomienie mailem o zamiarze zwrotu towaru
-wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (pobierz) i dołączenia go do wysyłki
-odesłanie towaru na koszt kupującego (w przypadku wybrania innej formy dostawy niż Inpost)
-towar musi być w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu
-towar nie może być używany
-do przesyłki zwrotnej ma być dołączony dowód zakupu (paragon lub faktura)

UWAGA! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów